سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای اویل پمپ خراب

اویل پمپ در شکل فساد صدایش تغییر تحول می‌نماید که نماد فساد درین قطعه میباشد.

لوازم یدکی برلیانس

اجزای مهمی در اویل‌پمپ وجود داراست که در‌حالتی که صحیح شغل نکنند اویل‌پمپ صدا می دهد. و در‌صورتی‌که اویل پمپ صحیح شغل نکند، نمی‌تواند روغن را به اجزای موتور خودرو برساند.

اگر‌ که روغن به‌ حدنصاب به بقیه قطعات موتور خودرو نرسد این قطعات در کارکرد خویش با نقص‌ مواجه میشوند که می‌اقتدار از روش صدای فساد اویل پمپ متوجه این مشکل شد. وظیفه پمپ روغن این میباشد که موتور در حالا شغل را روغن‌کاری نماید. این فرمان موجب میشود قطعات فلزی موتور با هم تماس شدیدی نداشته باشند و در فیض صدای ناهنجاری از خویش بروز ندهند.

 

مجال ردوبدل اویل پمپ حاد

درصورتی که روغن خودرو را به موقع ردوبدل نمایید و مشکلی نباشد، اویل پمپ 6000 تا 7000 هزار کیلومتر شغل می‌نماید؛ قابل ذکر میباشد که‌این گنجایش بستگی به عواملی مثل چگونگی قطعات خودرو، عادات رانندگی و مفاد دیگر داراست. ولی اویل پمپ قطعه‌ای میباشد که به‌ندرت قابل تعمیر میباشد و در شکل وخیم شدن خوب میباشد آن را بده بستان نمائید؛ چراکه اویل پمپ حاد قادر است همت موتور خودرو را به‌شدت تخت اثر قرار دهد و زیان‌های بیشتری را به‌توشه بیاورد. به همین جهت سفارش میکنیم در شرایطی که صدای اویل پمپ را شنیدید، سریعا نسبت به نظارت و ردوبدل آن مبادرت فرمایید تا هزینه‌ مازاد به وجود نیاورد.

 

علائم فساد اویل پمپ

اویل پمپ حاد علائم متعددی داراست که موردنیاز میباشد در هنگام وخیم شدن به آنان دقت کرد. مثلا این علائم می‌قدرت به صدای سوپاپ، کاهش فشار روغن، گرمای موتور و سروصدای زیاد آن اشاره نمود. به‌طور معمول، او‌لین علامت کاهش فشار روغن، پر‌نور‌شدن لامپ روغن میباشد.

بعداز پر‌نور شدن لامپ‌روغن بایستی سطح روغن خودرو خویش را تحقیق نمایید. درصورتی که دیدید که روغن خیلی معدود میباشد، پاره ای روغن اضافه نمائید تا سطح روغن مجدد نرمال خواهد شد. درصورتی‌که بعداز این مبادرت، همچنان فشار روغن معدود باشد، بدین معنا میباشد که اویل پمپ حاد شد‌ه‌است و پیش از به‌توشه آوردن زیان‌های بیشتر، مایحتاج میباشد آن را بلافاصله بده بستان نمائید.